Інформація щодо кодів видів економічної діяльності

Новини

Режим «Облікові дані платника» приватної частини ЕКП містить інформацію щодо кодів видів економічної діяльності (КВЕД) платника

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 9 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 755) відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу – підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) на підставі:
відповідних заяв про державну реєстрацію;
документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій.
Відповідно до вимог ч. 4 ст. 9 Закону № 755 в ЄДР містяться дані, зокрема, про види діяльності юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Згідно з вимогами ст. 13 Закону № 755 інформаційна взаємодія між ЄДР та інформаційними системами державних органів здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами. Технічний адміністратор ЄДР в день проведення реєстраційної дії забезпечує передачу до інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, відомостей про проведення такої реєстраційної дії.
Переглянути інформацію про облікові та реєстраційні дані платника, у тому числі, щодо кодів видів економічної діяльності (КВЕД) можна у приватній частині Електронного кабінету в режимі «Облікові дані платника».
Внести зміни по КВЕД можливо:
у державного реєстратора (зокрема, у ЦНАП);
у акредитованого нотаріуса, у якого є доступ для внесення змін для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
у застосунку “ДІЯ” (для фізичних осіб-підприємців).

Мій ФОП у «Моя податкова»

Відтепер у мобільному застосунку «Моя податкова» доступні нові сервіси для ФОП:
– Мій ФОП у розділі «Мої дані» застосунку: інформація про реєстрацію ФОП та обрання спрощеної системи оподаткування;
– подання податкових декларацій платника єдиного податку: для ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування 1-3 груп, у розділі «Послуги»;
– сплата податків: доступна у «Стані розрахунків з бюджетом» розділу «Послуги».
Близько 70 тисяч користувачів вже завантажили мобільний застосунок «Моя податкова» та отримують податкові послуги у смартфоні.
Цінуй свій час та приєднуйся!

Витяг щодо стану розрахунків з державним та місцевими бюджетами

Державна податкова служба України повідомляє, що в електронному кабінеті удосконалено сервіс одержання платником документа, що підтверджує стан розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами, який формується автоматизовано з накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника економічного аналізу територіального органу ДПС (далі – Витяг щодо стану розрахунків).
Для платників податків з 01 травня 2024 року в електронному кабінеті стане доступним отримання Витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік. окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також единого внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі ~ єдиний внесок) на відміну отримання такого документу тільки за звітні періоди поточного року.
Крім цього, розроблено окремий функціонал для платників, які мають податковий борг на день подання Запиту про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами зо даними органів ДПС (далі – Запит) стосовно розрахунку пені, яка буде нарахована у разі погашення такого боргу поточною датою.
Якщо платник податків у Запиті, який подається через електронний кабінет зазначає позначку про необхідність підпису Витягу щодо стану розрахунків, то на такий документ накладається кваліфікований електронний підпис керівника підрозділу економічного аналізу територіального органу ДПС за основним місцем обліку такого платника. У разі, якщо автоматично сформований Витяг щодо стану розрахунків містить платежі, які обслуговуються не одним територіальним органом ДПС (за основним/неосновним місцем обліку платника), то забезпечується накладання кваліфікованих електронних підписів керівниками підрозділів економічного аналізу відповідних територіальних органів ДПС. При цьому, платнику податків стане доступним Витяг щодо стану розрахунків, на якому буде зазначено прізвище та ім’я керівника підрозділу економічного аналізу територіального органу ДПС за його основним місцем обліку.
І. Кроки для платника податків.
1. Платник створює «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі – Запит) за формою «J/F1300207» в приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації» шляхом:
для поля «період з «01» січня 20_року по «___»___20___року» Запиту:
вибору із переліку дати, місяця та року, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску» (далі – Витяг). За кожний рік Запит подається окремо;
для поля «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році» (пп. 129.1.1 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України)***□ » Запиту:
встановлення позначки для розрахунку пені, якщо у платника є податковий борг (крім єдиного внеску) та він бажає визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту. Платник також може не встановлювати позначку для її розрахунку. Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено платником період «минулі роки»;
для поля «В розрізі платежів □ » Запиту:
встановлення позначки для отримання інформації в розрізі всіх своїх платежів. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає узагальнену інформацію, без розрізу платежів;
для поля «З підписом**** (станом на 1 число звітного місяця) □ » Запиту:
встановлення позначки для отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (далі КЕП). Разом з цим, встановлення позначки можливе, якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає інформацію без КЕП.
2. Надсилає Запит до органу ДПС за своїм основним місцем обліку.
3. Отримує Витяг за формою «J/F1300207».